1. Cum inchiriez?
Acceseaza pagina noastra “Inchiriere” si vei urma cativa pasi simpli.
2. Exista o taxa de garantie pentru inchiriere?
Nu, nu percepem nicio taxa de garantie in momentul inchirierii unui produs.
Micile deteriorari sau pete sunt acoperite de pretul inchirierii. The DressUp House nu va percepe o taxa suplimentara la inchiriere, pentru ca isi doreste sa creeze o legatura stransa si bazata pe incredere cu clientii sai. Cu toate astea, pentru stricaciuni care necesita reparatii costisitoare, precum si in situatia rara in care produsul se pierde, este furat sau distrus, se va evalua natura prejudiciului si va exista o discutie personalizata cu fiecare client in parte, daunele putand ajunge pana la pretul din magazin al produsului. Aceasta clauza va fi automat acceptata de catre client la plasarea comenzii pe site.
3. Ce pot sa fac daca produsul comandat nu imi vine bine?
In situatia in care, in momentul primirii comenzii, constati ca tinuta nu iti vine bine, poti returna produsul si alege altul, sau poti primi banii inapoi. Trebuie doar sa fii atent sa initiezi returul in decurs de 24 de ore de la primirea comenzii, accesand pagina "Politica de retur".
4. Se poate ajusta o rochie?
Da, in situatia in care rochia iti este putin larga sau prea lunga, putem apela la un atelier de croitorie, insa aceste modificari se vor putea face doar prin prezenta ta fizica in showroom, pentru stabilirea exacta a ajustarilor.
5. Trebuie sa curat sau sa calc rochia?
Nu, nu e nevoie sa faci asta nici inainte de purtare, nici dupa.
Noi avem grija ca fiecare rochie sa fie curatata si calcata profesional. In cazul in care rochia ajunge la tine putin sifonata datorita transportului, o poti calca cu grija la cea mai mica temperatura.
Va rugam sa nu curatati rochia dupa purtare! Toate produsele noastre sunt create de designerii parteneri din materiale de cea mai buna calitate, uneori delicate, si astfel riscati sa deteriorati produsul.
6. Cand trebuie sa returnez produsul?
Produsele trebuie returnate imediat dupa evenimentul la care ai participat, dar nu mai tarziu de a cincea zi de la inchiriere. Daca a cincea zi este intr-o sambata sau duminica, termenul se prelungeste automat pana luni, fara alt cost suplimentar. Daca depasesti termenul de 5 zile, iar a cincea zi nu este in weekend, atunci vom percepe un cost suplimentar de 30% din pretul inchirierii pentru fiecare zi de intarziere.
7. Ce cost are livrarea?
Livrarea este gratuita, insa costul transportului pentru retur va fi suportat de catre tine.
8. Pot proba o rochie inainte de a inchiria?
Da, rochile noastre sunt disponibile in showroom-ul din Fagaras, Bd. Unirii, bl. 1B, mezanin, si poti veni oricand in timpul programului pentru proba. Ne poti contact la telefon sau prin email si pentru o programare, accesand pagina "Contact" sau "Showroom".
Daca mai ai si alta intrebare pentru care nu ai gasit raspunsul aici, te rugam sa ne contactezi.